Transformacija v maloprodaji in veleprodaji je zaradi COVID-19 dobila neslutene pospeške v smeri digitalizacije. Trgovci so se bili zaradi preobrazbe, od fizičnih trgovin do omni-channel poslovnega modela, prisiljeni skoraj čez noč prilagoditi. Preobrazba pa zahteva ne le reorganizacijo procesov, pač pa tudi vpeljavo novih rešitev, s katerimi dobimo uvid v poslovanje in predvsem razumevanje obnašanja potrošnikov.
V webinarju vam predstavimo 2 primera iz prakse
Prvi primer opiše, kako spremljati in razumeti obnašanje potrošnika, ne glede na prodajni kanal (ali kupuje fizično v trgovini, ali preko spleta, ali pridobiva informacije preko klicnega centra). Poudarimo tudi, da je pomembno podatke med seboj povezati, da lahko razumemo ”Customer Journey”.
V drugem primeru vam razložimo primer naše rešitve za spremljanje profitabilnosti kampanije in na kakšen način lahko profitabilnost kampanije merimo glede na kanal (TV oglas, letak, emailing).
Webinar zaključimo s priporočili za implementacijo rešitev za razumevanje potrošnikov in povečanje profitabilnosti prodaje.