Vzdrževanje opreme in sistemska pomoč
ADD je specialist na področju izvajanja podpore naročnikom in njihovi informacijski tehnologiji. Imamo znanje, izkušnje in resurse, da podpremo podjetja različnih velikosti in dejavnosti.
Vzdrževanje strojne opreme
Nadstandardno garancijsko vzdrževanje ali po-garancijsko vzdrževanje, ki vključuje redno in izredno vzdrževanje strojne opreme ter možnosti izbire različnih nivojev podpore vam omogoči brezskrbno poslovanje.
Področja vzdrževanja
Sistemska podpora
Storitev se lahko izvaja na vaši lokaciji ali oddaljeno, zagotavljamo reaktivno in proaktivno podporo od osnovnega do ekspertnega nivoja, na kratek ali dolgi rok. To vašemu podjetju ponuja maksimalno fleksibilnost in izbiro prilagojene storitve podpore vezane na vaše potrebe.
1. Nivo podpore – aktivno spremlja in skrbi za nemoteno delovanje sistemskih komponent
2. Nivo podpore – reaktivna podpora najkompleksnejših situacij ter proaktivni pristop z namenom zaznavanja sistemskih potreb za oblikovanje smernic razvoja informacijske tehnologije znotraj vašega podjetja.
IT Consulting
Za doseganje strateških ciljev organizacije je potrebna jasna vizija na vseh poslovnih področjih podjetja. Poslovno okolje podjetja postaja čedalje bolj digitalno, zato je funkcija IT področja v podjetju bistvenega pomena. Digitalna transformacija podjetja potrebuje jasno strategijo in učinkovito določene korake, da lahko varno in uspešno prikorakamo na cilj. Izkoristite znanje ter izkušnje naših strokovnjakov in si zagotovite profesionalno obravnavo.
Add.Assessment - pregled okolja in oblikovanje poročila s priporočili
IT Outsourcing
Nove tehnologije in hitrost sprememb v poslovnem okolju, vas silijo v hiter razvoj IT rešitev, ki zahtevajo visoko razpoložljivost vaših internih resursov.
S storitvijo add.OUTOSRCING izvajanje IT-ja prepustite skupini strokovnjakov, znotraj podjetja ADD, ki skrbi za nemoteno izvajanje internih procesov in vzpostavlja varnost vašega IT okolja.
Managed services
Številni globalni ponudniki IT opreme ocenjujejo, da se bo potreba po IT kot storitvi v prihodnjih letih še povečevala, saj take rešitve omogočajo naročnikom:
• uporabo najnovejših tehnologij,
• fleksibilno upravljanje stroškov,
• dostop do strokovnih kadrov in podpore,
• najsodobnejše rešitve na področju upravljanja in varovanja podatkov.
ADD svojim naročnikom omogoča številna področja upravljanja storitev v različnih oblačnih okoljih. Naši strokovnjaki poskrbijo za enostavno in učinkovito migracijo vaših podatkov in storitev, ter tekom najema skrbijo za profesionalno podporo.
IasS (Infrastructure as a Service)
BaaS (Backup as a Service)
DRaaS (Disaster Recovery as a Service)