
Iščemo urejeno in odgovorno osebo, ki je po naravi odprta, komunikativna in nasmejana.
Osebo, ki ji delo v dinamičnem okolju in stik s strankami ter zaposlenimi ne predstavlja težav.
KLJUČNE ODGOVORNOSTI:
- delo na recepciji,
- osnovna administracija (evidence, dopisi,…),
- sprejem in preusmerjanje klicev ter elektronske pošte,
- sprejem, usmeritev ter postrežba gostov,
- skrb za urejenost poslovnih prostorov,
- rezervacija hotelov, priprava potnih nalogov ter obračun kilometrine za poslovodstvo,
- skrb za zalogo in naročanje drobnega inventarja,
- fotokopiranje in arhiviranje dokumentov,
- sprejemanje računov za postopek likvidacije računov
- urejanje in evidentiranje prejete pošte, odpravljanje pošte ter organizacija kurirjev
PRIČAKUJEMO:
- urejeno in pozitivno naravnano osebo,
- vsaj V. stopnjo izobrazbe,
- 1 leto delovnih izkušenj na primerljivem delovnem mestu,
- poznavanje MS Office,
- aktivno znanje angleškega jezika,
- strukturiranost, samoiniciativnost, odgovornost ter zanesljivost
V ZAMENO DOBIŠ …
- delo v dinamičnem in profesionalnem podjetju
- delo v podjetju, ki ima pri svojih principalih najvišji status (HPE Platinum partner, Microsoft Gold partner, Aruba gold partner, …) in želi razvijati dolgoročno sodelovanje z večjimi podjetji v Sloveniji
- neomejeno količino sadja, kave in drugih napitkov.
- športne in kulturne dejavnosti (kino, fitnes karte,…)
- brezplačno parkirišče
KAKO SE PRIJAVIM?
Oglasi se na neobvezujoč pogovor ob kavi ali drugem napitku. Če želiš, lahko že predčasno spoznaš tudi svoje potencialne sodelavce. CV oziroma prijave z življenjepisom sprejemamo na kadri@add.si, s pripisom: Razpis za: »Poslovni asistent v sprejemni pisarni«. Zaželeno je, da vlogi priložite vaše reference z razpisanega področja.