Naša platforma in storitve v oblaku se odzivajo in prilagajajo potrebam sodobnih podjetij in IT strokovnjakov, ter jim pomagajo premagovati vse izzive poslovanja. To vključuje učinkovito vodenje celotne digitalne preobrazbe podjetja, posodobitev IT sistemov, agilen razvoj, implementacijo pravih rešitev ter nenazadnje – optimizacijo stroškov podjetja. Naši naročniki lahko pričakujejo visoko razpoložljivost in odzivnost, zmanjšano tveganje, visoko mero prilagodljivosti in strokovno podporo naše visoko usposobljene certificirane ekipe.
Prednosti
Zagotovljena tehnična dovršenost in zanesljiva strokovna podpora
Platforma temelji na tehnološko najsodobnejših sistemih. ADD podatkovni centri imajo certifikate Tier III, medtem ko naša SLA zagotavlja visoko razpoložljivost in odličnost na ravni storitve ali aplikacije. S 24-urnim nadzorom in strokovno podporo ste lahko prepričani, da boste dobili najboljše rezultate, ki jih platforma lahko zagotovi.
Rešitve, prilagojene vašim poslovnim potrebam
Vse naše rešitve so prilagojene določenim poslovnim potrebam in vam tako zagotavljajo stroškovno učinkovito investicijo. Zahvaljujoč našemu procesu vam lahko zagotovimo, da bomo izbrali vam najboljšo rešitev in zagotovili učinkovito integracijo z vašim obstoječim sistemom, varno migracijo, visok ROI ter nenehno optimizacijo in izboljšavo storitev.
Optimizacija stroškov
S selitvijo na platformo v oblaku boste zmanjšali kapitalske naložbe v infrastrukturo in vzdrževanje. V primerjavi z lokalno infrastrukturo lahko pričakujete tudi večjo zmogljivost in boljšo razpoložljivost sistema. Dodatne prednosti vključujejo fleksibilnost v smislu dodatnih strežniških kapacitet, nič več dolgoročnih investicij ter več predvidljivosti in nadzora nad IT stroški.
Naš pristop
Naš pristop k izvajanju projektov temelji na strukturiranem procesu, s katerim zagotavljamo najboljše rezultate.
Analiza in cilji
Na začetku vsakega projekta skupaj s stranko najprej analiziramo trenutne poslovne procese in obstoječo infrastrukturo. Nato izvedemo študijo izvedljivosti v oblaku in pripravimo analizo finančnih stroškov in koristi. Skupaj z vašo IT ekipo oblikujemo predlog in ga nato predstavimo vodstvu.
Oblikovanje in razvoj
V naslednjem koraku začnemo z zasnovo dogovorjene rešitve. Naša tehnična ekipa bo prevzela in aktivno komunicirala z vašo IT ekipo in vsemi ključnimi deležniki, ki so vključeni v projekt. Stremimo k ustvarjanju in vodenju natančnega izvedbenega načrta, z vključeno analizo tveganj in predvidljivimi roki izvedbe.
Izvedba in potrditev
Zadnji korak postopka vključuje izvedbo in migracijo, testiranje in pripravo celotnega sistema, nato prevzamemo nadzor, upravljanje in vzdrževanje delovanja v skladu z vašimi potrebami storitev.
Stalno izboljševanje
Po zaključku projekta prevzamemo spremljanje in zagotavljamo nadzor nad izvajanjem rešitve, glede na vaše potrebe. Stremimo k nenehnim izboljšavam in skrbimo, da lahko nemoteno poslujete in zagotavljamo varno okolje tudi v prihodnje.
Zakaj add.CLOUD?
Najboljša rešitev
Visoka zmogljivost
Varno in brezhibno podatkovno skladišče
Zasebni oblak ali hibridna rešitev?
Naša platforma add.CLOUD je zasnovana tako, da vam zagotavlja fleksibilnost.
Zasebni ali hibridni oblak
V okviru add.CLOUD ponujamo zasebni model v oblaku, ki je najbolj primeren za uporabo, kjer imate višje zahteve glede učinkovitosti in varnosti. Glede na vaše potrebe vam lahko pomagamo izkoristiti tudi hibridni model oblaka, ki združuje vašo infrastrukturo in zasebni oblak.
Lokacija podatkovnega skladišča
Omogočamo vam možnost gostovanja na dveh lokacijah v Sloveniji, ki sta locirani na različnih tektonskih ploščah.