Vzdrževanje in tehnična podpora

Za zahtevo za servis ali tehnično pomoč kliknite tu!

Prvotna glavna aktivnost podjetja ADD je bila prav izvedba storitev na področju vzdrževanja in tehnične podpore računalniški opremi, njihovim uporabnikom ter skrbnikom. Da lahko ponudimo zares kvalitetno podporo, naši izkušeni in strokovno usposobljeni strokovnjaki nenehno izpopolnjujejo in potrjujejo svoja znanja. Dodatno nam kvalitetno izvedbo storitev omogočajo še lastni servisni center, razpoložljivost nadomestnih delov in demonstracijski center, kjer z opremo za namene testiranja simuliramo probleme, jih analiziramo in odpravljamo.

ADD izvaja kompleksno podporo od svetovanja pri vpeljavi sprememb v vašo informacijsko tehnologijo, do vpeljave novih rešitev, ter podpore v garancijskem in po-garancijskem času.

ADD nudi najvišje nivoje podpore informacijski tehnologiji

  • Pred-prodajna podpora
  • Podpora na opremi najpomembnejših proizvajalcev

Klikni na enega od spodnjih naslovov

● Pred-prodajna podpora

  • analize obstoječega stanja IT
  • načrtovanja nakupa, obnove in dograditev opreme
  • izbor opreme glede na tehnološka in poslovna merila (ROI, TCO)
  • preskus opreme v testnih in v realnih okoljih
  • predlogi rešitev glede na potrebe uporabnika in zmožnosti tehnologije

● Po-prodajna podpora

Za prodano opremo skrbimo v njenem celotnem življenjskem krogu!

ADD je akreditirani vzdrževalec opreme vseh proizvajalcev, ki tako zagotavljajo poprodajno podporo kupcem opreme.

ADD izvaja podporo za vso opremo v ponudbi, tako v smislu vzdrževanja in servisiranja, kakor tudi nadzora in upravljanja. Za te aktivnosti zagotavlja ADD zadostno ekipo strokovnjakov za intervencijsko delo na terenu in za ostale podporne aktivnosti, ki se izvajajo lastnih poslovnih enotah. Strokovna ekipa se neprestavo usposablja pri proizvajalcih opreme in svoje znanje izkazuje tudi s formalnimi certifikati znanja. Poprodajne aktivnosti pokrivajo garancijske obveznosti po deklaraciji proizvajalcev, kakor tudi pogarancijsko podporo po meri uporabnika, z vso materialno logistiko, ter za vso dobo eksploatacije opreme.

ADD izvaja poprodajne aktivnosti
  • po sklenjeni pogodbi z uporabnikom,
  • v imenu proizvajalcev opreme izvaja storitve, ki so sicer dogovorjene med uporabnikom in proizvajalcem,
  • aktiviranje na sprotni poziv za pomoč ali naročilo pomoči - po pricipu dela na klic. ,
  • vzdrževalne storitve so lahko vključene ali so del storitev za zagotovitev opreme

● Odzivnost, termini in nivoji podpore

Vsi parametri zagotavljanja poprodajne podpore prilagajamo potrebam uporabnikov.

Tipični časi za odzivnost (reakcija od časa prejeteg naročila za delo):

  • 2 uri
  • 4 ure
  • en delovni dan

Termini, v katerih se aktivnosti lahko izvajajo (delovni čas)

  • redni delovni čas (običajno od ponedeljka do petka od 8:00 do 16:00)
  • čas izven redega delovnega časa (npr. ponoči, sobota, nedelja, prazniki)
  • neprestano dežurstvo (24 ur dnevno, vse dni v letu)

Nivoji izvedbe

  • brez obveznosti v nivoju izvedbe
  • delo po principu "po najboljših močeh"
  • neprekinjena akcija v okviru dogovorjenega delovnega časa, do končne rešitve
  • zagotovljen rok popravila (samo za strojno opremo!)

 

V rednem delovnemu času od 8.00 do 16.00 smo dosegljivi tudi preko telefona +386 1 479 00 11

  • ADD d.o.o.

Tbilisijska 85, 1000 Ljubljana

  • T: 01 479 00 11 | F: 01 423 50 85
  • Pišite nam
    Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.
  • sledite nam