Rešitev add.CRM

on . Objavljeno v Poslovne rešitve

(CRM = Customer Relationship Management)

Poslovna rešitev za strateško obvladovanje trga in odnosa s strankami.

Upravljanje odnosa s strankami, pomeni strategijo vzpostavitve, razvoja, ohranitve in optimizacije dolgoročnega odnosa med stranko in organizacijo; ustvaritev doživljenskega odnosa s stranko.

Danes je najpomembnejši kapital vsakega podjetja stranka, ki odločilno vpliva na poslovanje in je v središču pozornosti. Konkurenca na trgu zahteva dobro poznavanje strank in hitro odzivnost, pa tudi oster tempo pri iskanju novih, lojalnih strank.

add.CRM je rešitev, zgrajena na platformi Microsoft Dynamics CRM, za zbiranje in obdelavo podatkov o strankah in trgu, pa tudi povezanih trženjskih aktivnosti, ki vodijo do stalnega povečevanja dodane vrednosti. Ob povečani produktivnosti na področju trženja, prodaje in storitev lahko uporaba CRM rešitve, bistveno zniža stroške in poveča dobiček. CRM je rešitev, ki nam pomaga pri razumevanju potreb in želja strank, na podlagi katerih določimo dobro strategijo poslovanja. CRM odlično podpira, izboljšuje in povezuje poslovne procese v podjetju.

addCRM new 1

Pričakovani rezultati uvedbe rešitve CRM so:

  • Učinkovita ocena realizirane prodaje oz. prihodka
  • Spremljanje in analiza izgubljenih prodajnih priložnosti
  • Spremljanje in prilagajanje procesa prodaje
  • Spremljanje uspešnosti marketinških kampanj
  • Povezava med marketinškim planiranjem in operativno izvedbo kampanij
  • Izračun koristi od vlaganja v marketing (ROI)
  • Izvedba interaktivnih elektronskih sporočil in spletnih kampanj oz. akcij

 

Reference za rešitve add.CRM

 

  • pza logoadd.CRM v PRVA ZDRAVSTVENA ASISTENCA

    Upravljanje odnosa s strankami v zdravstveni storitveni dejavnosti

  • skupna-logo

    add.CRM in Skupna pokojninska družba d.d.

    Upravljanje odnosa s strankami v zdavarovalništvu

  • istrabenz-plini-logotipadd.CRM v Istrabenz plini

    Upravljanje odnosa s strankami v distribuciji energentov

V rednem delovnemu času od 8.00 do 16.00 smo dosegljivi tudi preko telefona +386 1 479 00 11

  • ADD d.o.o.

Tbilisijska 85, 1000 Ljubljana

  • T: 01 479 00 11 | F: 01 423 50 85
  • Pišite nam
    Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.
  • sledite nam